Pjuuu

Åhh har nästan fått paniiiiik på dom biljetterna heeeela jäkla morgonen. Kollade ifall man bokade om biljetterna å då fick jag exakt samma platser som när jag bokade igår så det förvånar mig fortfarande men men...
Iallafall han på sj tyckte också att dte lät väldig mysko och att jag desusotm inte fått nåt mail liksom?!
Men nu så fick jag det av honom, sen vilka platser vi får pga att jag fortfarande får samma platser det bryr jag mig inte om nu, bara jag får mina biljetter =)

Nu ska jag diska sen cyklar eller går jag iväg och solar någonstans. Med ett lungt i kroppen, fast måste nog ta en dusch, har ju nästan svettats ihjäl av panik =P Jäkla SJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0