Lilla mamma

Är hos mamma och pappa nu, sitter vid deras gamla dator och jag förstår att mamma saknar sin bärbara för fy vad det är svårt att skriva på det här ;)
Har väl legat ute i ca 3 timmar så tycker det räcker men pappa däremot gick ut nu så satte mig här då.

Tycker så synd om min lilla stackars mamma bara, hon har ulcerös kolit och idag va hon på sjukhuset för hon mår så dåligt och nu efter det beöket mår man ju inte bättre precis. Det är så illa med henne att hela tjocktarmen måste tas bort, kul liksom. Faan att hon inte bara kan få en hemsk sjukdom någon gång, nee hon måste alltid få det extra jävligt av den värsta sjukdomen...
Jag fattar inte hur hon står ut, men mamma jag lovar att vi alla alltid kommer ställa upp dig precis som du alltid gör för oss. Och klaga gärna massa på att du har ont för det får du även fast du aldrig gör det.
Åhh lille stackare, kram på dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0