Kväll

Blev visst inget inlägg idag om Danmark men tror nog det kommer imorgon. Idag har vi sett ikapp allt på tv (2 program för min del) och jag har dessutom läst ikapp alla bloggar medan Anders har kollat på 3-4 timmars hem till gården. Så nu är man tillsbaks där man slutade då. Fast det har varit så skönt att slippa allt vad tv och dator heter så ska verkligen försöka sluta fasta så mycket där. Istället ska man väl njuta av allt vad livet har att erbjuda och inte bara glo på nåt. Självklart kommer jag kolla på tv och sitta vid datorn, men lite mindre ska jag nog klara av.

Stackas alla som får börja jobba imorgon nu med, jag är ju ledig hela de här veckan om det inte kommer nåt. Lite skönt är det ju faktiskt, men jag hoppas på en del sol nu bara... Imorgon ska jag nog mest fixa lite här hemma och träffa Emma och få tillbaks min nyckel sen på eftermiddagen. Men nu ska jag ner och hämta sista tvätten och sen blir nog natti natti för oss. Så får väl säga godnatt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0