Inte mycket kvar nu

Usch jag är ju helt knäpp egentligen men jag blir så ledsen att boken snart är slut, 50 sidor kvar nu, så jag tänkte att jag ska gå och lägga mig i sängen och läsa dom nu. Känner på mig att det här kommer bli en bok som jag kommer läsa lite då och då, bara för att den är så bra. Och det är bara det att den är hemsk, rolig och intressant utan att den är så grymt bra skriven också, vilket råkar va det viktigaste för mig när det handlar om att läsa saker.

Salladen är uppäten nu med, och den va jätte god. Kanske blev den extra god eftersom det va typ 10 timmar sne jag åt mat :/
Fick bli vatten med äpple och kostfibrer i som man får på gymmet just nu, rikigt gott det me. Ne, ska läsa lite bloggar nu och sen lägger jag mig. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: annica

Det gick jätte bra idag...fast jag är HUR trött som helst..=)

Kramis

2009-06-08 @ 22:02:17
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

Vad är det för bok du läser föresten?

Kramis

2009-06-09 @ 08:11:35
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0