Hellu

Äntligen har jag biljetterna, när jag skulle gå och hämtade dom hade såklart den där personen missat en bokstav så jag bara hade 7 tecken och det måste va 8. Ringde till dom men lång väntetid och hade ingen lust att kosta på en massa från mobilen så ringde mamma som för tillfället inte hemma men som ca 1½ timme senare ringde och fixade det åt mig. Under den tiden gick jag en promenad och satt en stund i solen och väntade. Men som sagt nu äntligen...

Har mått skit hela dagen pga dom där jäkla biljetterna, allt blev förstört redan i morse och ändå sen dess är det nåt som ligger i mig och inte känns bra. Fast så fort Anders kom kändes det ändå liiite bättre men ändå, tack sj för allt.
Känner mig hungrig nu med, det här har nämligen gjort att jag inte ätit ett smack sen frukost och något litet brukar jag alltid ta även fast jag inte äter middag. Men imorgon så, då blir det grillat =)
Men skulle kanske få i mig nåt men nee jag mår bara ännu dåligare när jag tänker på mat, fan.

Åh jävlar nu fattar jag klumpen i magen, ser ni???
På onsdagen den 26 augusti kl 22 ska vi ju va i Tunisien!!
FAAAAAAAN fel jävla dag, åhhh jag orkar inte....;(


Kommentarer
Postat av: annica

Men, vilket krångel..stakars er med en massa problem=(

Hoppas att det löser sig.

Kramis

2009-06-26 @ 17:24:46
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: susanne

Hej!!! Har ni fått fel biljetter ändå????? Vad händer egentligen??? Det löser sig nog. Det blir träning imorgon Annica och Johan hämtar upp mig kl 8:40. Dom parkerar säkert vid gymmet så vi får ses där vi ska iväg och handla efter träningen också behöver grillkol och lite att äta med kan ju vara lämpligt. Vi ses imorgon. Kram mamma

2009-06-26 @ 18:11:55
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0