Godnatt

Nu ska jag strax gå och lägga mig, är helt klar förrutom att smöja in nagelkräm och måla med en vit penna under naglarna men måste på toa innan det gör för annars blir dte bara förstört när händerna tvättas så snart inpå. Men innan det ksa jag nog läsa lite mer i min bok, har väl läst två tredjedelar av den nu ungefär och bara idag har det nog blivit runt 100 sidor. Den är ju så bra att man inte vill sluta läsa men det tar ju tyvärr lite tid. När jag läser böcker som jag verkligen gillar läser jag dessutom sakta och noga så jag minns verkligen allt men tyvärr tar det ju lite längre tid då med, men det är det värt.

Smoothien för morgonen är klar med och halv tio drar jag härifrån för att träffa Annica, allt för att inte väcka Anders och dessutom är det ju bara trevligt att träffa henne med så :)
Måste träna lite med känner jag så kommer även ta och springa den nya rundan på 7km imorgon och på fredag blir det gymmet. Tyvärr kommer jag få träna själv nu när Anders jobbar som han gör...
Nattinatti!


Kommentarer
Postat av: annica

Lite. lite, lite bättre sömn i natt..men lååångt ifrån bra..

Syns sen=)

Kramis

2009-06-04 @ 05:47:22
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ja det är lite svårt att var helt tyst när någon sover. Så du ska också träna på fredag pappa ska också det men jag ska till sjukan. Ha en bra dag. Kram Susanne

2009-06-04 @ 06:13:15
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0