God morgon

Eller jag väl upp för ett par timmar sen, har läst ikapp hela 2 bloggar. Snacka om att ligga efter då men märkte att jag inte hunnit läsa nåt förns förra onsdagen så en vecka då...
Ringde dessutom till min akassa för dom ville ha ett arbetsgivarintyg där jag hade avslutat min anställning och jag skickade ju nyss den från sockerbagarna. Men då sa hon att det står bara så där, det dom vill ha är där jag är nu och det vill dom ha var tredje månad, åhh det känns så onödigt, räcker det inte med en gång i halvåret som dom hade förrut? Eller ännu bättra en gång om året? Hatar allt med alla onödiga papper som dom jämt ska ha.

Skulle bara vilja hoppa på Anders och väcka honom men tror han kom hem 7 imorse så ska väl inte göra det. Annars vet jag inte va som händer idag, trist väder som vanligt. Tur att jag aldrig klagade på solen när vi väl hade den här, bara satt och njöt i dne och jag vill ha den tillbaks. Hungrig är jag igen med, gjorde ingen smoothie och väckte Anders utan tog bara lite melon, får väl se om jag kan hitta nåt litet och om han kan vakna snart. Kraaam på er.

Kommentarer
Postat av: annica

Ja jag vet inte vad Johan höll på med i morse...men sen när vi väl tränade så var det ju bra..Men är ju bra om han kunde peppa nån gång innan vi ska dit oxå..

Ja du får låta Anders sova..Det behöver han..

Kram på dig gumman

2009-06-03 @ 11:25:31
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0