God morgon!

Fy fan vad jag tycker synd om alla studenter här, sämre väder får man nog leta efter, 12 grader och och regnet öser ner. Dessutom ser det så mörkt ut att jag tror det kommer regna i stort sett hela dagen :( Så stackars er...
När jag tog studenten hade jag nästan för mycket tur med vädret, va sååå varmt i stället, men mycket mycket hellre det än det här.

Sista dagen innan Danmark nu då, ska fixas massa så det är väl egentligen bara att sätta igång. Dessutom får ju jag göra allt själv för Anders är på utbildning i Stockholm idag. Ska va hemma till 4 men inte så troligt så får väl se.
Åhh det nästan pirrar i magen, ska bli så kul att få åka bort dessutom känner jag mig stressad för att hinna med allt men det ska nog inte va några problem så varför oroar jag mig?
Nee melonsmoohtie ska det göras nu och sen börja med allt som sagt.

Kommentarer
Postat av: annica

Blev ganska tidigt för dig me..

Jag är dötrött just nu...men vill ju försöka somna vid 8 ikväll..å kanske kommer jag att lyckas när jag är så här trött..

Kramis

2009-06-12 @ 09:00:04
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0