Fredag

Läste här på startsidan precis att Michael Jacksson lämnat oss endast 50 år gammal, känns lite lustigt måste man väl ändå säga men så är ju livet tyvärr...

Och Anders va ju smart här nu med. Han ringer alltid en signal och sen ska jag ringa upp för det är mycket billigare för mig. Men först när jag ringde upp honom gick telefonsvararen igång, och nästa gång jag ringer så är han i ett parkeringshus så då hör inget han inget så därför måste han gå ut och sen ska jag ringa upp en tredje gång, smaarto.

Är ju lite skumt med dom där tågbiljetterna fortfarande, igår när jag skulle ringa kundtjänst skulle man ju klicka vidare sig så mycket att man inte kunde det tillslut. Så tänkte ringa det andra alternativet då, huvudkontoret men nepp, va försent så skickade iväg ett mail då. Har bara fått nåt om ett ärendenummer men det vort ju trevligt med ett svar också tack annars får jag väl testa ringa igen men jag kan ju ge dom ett par timmar...

Annars idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, kanske skulle passa på och va lite ute i solen fast samtidigt tror jag det är bra att vila huden lite med. Blir nog att plocka lite hemma och så med, får se helt enkelt.
Hoppas alla får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0