Bad

God morgon! Ny dag och ny solning ;) Fast idag ska jag först iväg till Norrköping, träffa gumsan och så drar vi iväg och badar och solar någonstans, såå härligt =)

Bokade biljetterna till Stockholm när vi ska till Tunisien med och blir bara lite orolig när det inte kommer nåy mail från sj om bokningskoden, brukar inte det komma direkt? Aja har iallafall bekräftelse på att jag betalt så min resa ska jag fan ha, men hoppas det kommit till ikväll...
Bäst jag gör mig i ordning nu, ska ju åka om en halvtimme.

Min start på dagen...

Kommentarer
Postat av: annica

Så ni åker tåg upp till Sthlm?

När får ni åka då da? Jätte tidigt eller?

Skönt att få bada å sola=)

Kramis

2009-06-25 @ 11:49:34
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: susanne

Godkväll!!!!! Så det blir att ta in på hotell förstår att det känns tryggare än att bara vänta och se hur lägetr är jag vet ju inte heller hur allt blir kanske är jag sjukskriven men man vet aldrig. Datorn ska skickas in igen ha en bra kväll. Kram mamma

2009-06-25 @ 19:33:23
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0