Årets varmaste dag?

Vilken värme! Man kan ju nästan inte ens va ute idag tyvärr. Träfffade Malin förrut, vi satte oss i trädgårdsföreningen med alla andra i gräset och jag fick typ 3 gräsfläckar på den ljusa kjolen. Snyggt, men ska ändå tvätta idag och det va så skönt och bara sitta och njuta där.

Vi har börjat tvätta men än har jag min gräskjol på mig för jag har typ inget annat som är lika svalt och vill ju ut något mer idag. Ska se om jag kan få med mig Anders ut nånting för han börjar ju inte jobba på ett par timmar ändå så. Är såååå glad att jag inte jobbar idag, hade ju lätt svimmat 15 gånger då eller nåt.

Gillar inte en blogg utan bilder så tog en på vår kvällsmat igår, sockerkaka med choklad och en ny ekologisk engelsk super äcklig och dyr (27 spänn) cider. Köp den inte! Ha det så najs i värmen...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgn!! Ha en jätte bra dag och idag ser det inte ut att bli så varmt att jobba skönt tycker jag. Kram mamma

2009-06-02 @ 07:04:01
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

På nått sätt brukar den engelska cidern aldrig vara så bra...brukar vara så torr..å jag tycker nog att cider ska vara sötare..

Men det är synd när man provar ngt som är så pass dyrt och det sen inte är bra...

Men sockerkakan ser ju god ut=)

Kram

2009-06-02 @ 08:00:47
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0