1 dag kvar

Hellu! Har varit på jobbet nätsan hela dagen. När jag kom hem va Anders föräldrar här så blev en liten fika med dom innan dom gav sig iväg till Hallsberg igen, men kul att jag fick träffa dom lite iallafall, blir så sällan.
Har pratat med Malin med, tycker så synd om henne men inget jag tänker berätta om här. Sen blev det lite som ska handlas åt henne i Tyskland med.

Oj klockan är visst redan halv åtta, inte konstigt att jag känner mig lite trött, gick ju trots allt upp ganska tidigt idag. Men innan jag somnar ska jag skriva upp allt som ska med till Danmark. Brukar alltid göra det när jag åker, mitt dåliga minne gör att jag bara glömmer en massa annars. Så därför skrivs allt upp, varenda litet klädesplagg till hårsnoddar, allt verkligen ska stå där och sen kollar man igen när man ska packa hem allt också ;)

Morgondagen sen ska det springas sista gången innan all onyttig mat och fika, tvättas, packas och fixa in bra låtar till mp3 och sånt. Längtar verkligen nu =)

Kommentarer
Postat av: annica

Men du gick inte upp lika tidigt som mig...snart ner å hämta tvätten..sen får det nog bli sängen..

Kramis

2009-06-11 @ 20:48:17
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: susanne

Godmorgon!!! Ja då är nästa anhalt Danmark då. Men vad har vi för väder det är iallfall inte vad jag vill ha solen och värmen får allt komma fram och det med stora steg tycker jag. Ha en bra dag. Kram mamma

2009-06-12 @ 06:29:55
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0