Yes man

Va seg man blir av det här vädret, visst jag är glad över lite regn och åska, men nu är det ju kallt och allt med. Tycker synd om alla som ska till Hultsfred, fast inte jävlarna som skräpar ner tågen förstås ;)
Väntar på sista tvätten och att få gå ut men Anders bara måste ju se klart på tennisen, boooring...

Kvällen sen kommer bestå av revbensspjäll och negerbollssmet, yepp jag är knäpp och föredrar att bara äta smeten och yepp jag säger negerbollar och jag menar inget illa med det. Det gör föresten nästan alla bagare/konditorer inne i bagariet men så fort det kommer ut i butik heter det helt plöstligt chokladbollar, sjukt egentligen!
Och just det till det blir dte nog lite Yes man också, äntligen ska jag få se Jim igen. Skriver nog inget mer ikväll heller så natti på er.

Kommentarer
Postat av: annica

oj, billigt biliigt...men man kan ju inte köpa hur mkt mat som helst lixom..

Yes man blev jag lite besviken på...trodde den skulle vara bättre...den va ok, men inte mer än så..

Kram

2009-07-05 @ 19:56:48
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0