Vaaaarmt

Usch va trött man är på det här nu, eller egentligen är det inte värmen i sig utan snarare att det är så kvaft och klibbigt. Och det värsta är att ju att man bara inte kan somna tidigt, nästan inte ens somna alls. Anders la sig i sängen för någon timme sen och jag hoppas han sover nu för det behöver han. Men jag kan inte somna när dte är såhär, sitter hellre här där det blåser lite på mig från balkongen. Ska väl försöka somna snart jag med...

Tyvärr visar smhi fortfarnde att det ska regna på lördag. Bara den lilla dagen kan det väl bli fint så man får bada, såå typsikt. Fast samtidigt vill man ju ha regnet...Får väl se.
Och får också se hur det blir nästa lördag, Göteborg blir det ju iallafall men jag hoppas bara att det blir på det bästa sättet...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!!! Ja då får ni väl se hur ni gör för inte skulle jag betala för en sängplats. Ha en jätte bra dag. Pappa har åkt till gymmet och jag väntar på barn. Ha en bra dag. Kram mamma

2009-07-03 @ 07:07:05
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0