Underbart

Härliga underbara torsdag! Det är så skönt att va ledig, men blri ju bara en dags jobb nu iallafall :)
Lite avundsjuk på Anders som när han kommer hem ikväll/natt någongång efter det faktiskt har semester i 2 veckor.  Just bara det att veta att jag är ledig nu, det är ju något som jag aldrig vet. Föreutom när vi va i Danmark och ska till Tunisien då (ca 1 månad kvar bara =)).

Min dag idag då, vaknade, pratade med Annica en del, måste försöka komma på något som önskar mig...
Sen blev det ett par timmar på ikano med Emma, och lite tv-tittande för mig. Ska försöka orka med lite styktvätt nu tänkte jag och forsätta med att försöka komma ikapp alla bloggar, ligger riiiiktigt mycket efter.
Och så ska jag självklartforsätta njuta av att va ledig lite till också ;)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Ja då vart det ledig en dag det var väl skönt! Idag är det inte på topp hos mig tråkigt för jag har mått ganska så bra annars. Då blir det Kisa imorgon då hör av er om ni ska med. Kram mamma

2009-07-24 @ 13:55:48
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Ja då har man tagit en promenad,klippt pappa och sen har vi ätit mandelpuddig till fredags gott. Ha det bra imorgon. Kram mamma

2009-07-24 @ 20:41:37
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0