Telemarketing

Haha, gud va kul det kan va egentligen. Ringde en nyss från Telia  med ett sååå bra erbjudande till deras storkund ;)
T.o.m. så han gick till sin chef och förbättrade det, men efter att ha slösat en sådär 10-15 minuter på mig som verkat såå lovande så ger man dom nobben, haha, förlåt men vissa dagar är det så kul att bara spela med och sen göra dom besvikna. Fast jag har alltid den turen att dom ändå alltid är så trevliga ändå och önskar mig en trevlig dag :)

Vad har jag hittat på den här dagen då? Inte mycket, kollat på tv och nopprat hela soffan i nästan en timme! Två timmar kvar hemma, plågas lite på jobbet och sen ledig i 3 dagar, sköönt :D
Kanske borde äta nåt mer och sätta mig på balkongen lite för liiite luft skadar nog inte.
Även fast luften inte är något vidare nu, kvaaaaft som faan. Kan det inte bara åkska någon gång? Inatt när jag kommit hem precis så började det regna men inte hjälpte det något.
Det är ändå sådär 27-28 grader här inne och ute är det också 28 grader och i solen på vår balkong där jag ska sätta mig 48 grader, yeees :D Vi får nog se om jag dör där ute...

Bäst jag slutar svamla om en massa skit nu, helskum verkar jag ju ;)


Eftersom jag inte kan lägga ut några bilder så får det bli min favoritlåt från Johan Palms skiva istället.

Kommentarer
Postat av: annica

mkt till åska blev det ju tyvärr inte...lite småmuller bara...å typ 3 droppar regn...hoppas det sätter fart i natt så man kan andas..

Kramis

2009-07-01 @ 21:01:19
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0