Tack för att ni finns

Är så glad och tacksam för alla som alltid finns där för en och alltid vet. Som just nu när jag är helt ensam och det är ju ett par dagar liksom vilket kan kännas lite jobbigt. Men då finns dom alltid där för en...
Idag blev det först att läsa ikapp alla bloggar och sånt men sen fick jag ju komma iväg lite och träffa Annica, så slapp jag va helt själv. Och det tackar jag sååå mycket för =)

När jag kom hem efter det ringde dessutom Anders och nu resten av dagen känns det faktiskt helt okej att lägga mig i soffan helt själv och glo på tv. Imorgon blir att dra iväg till jobbet, slutar vi 4 och efter det måste jag baka och stryka tänkte jag.
Sen på onsdag frågade mamma om jag inte ville komma till dom på mat och så. Sen är det ju bara torsdagen kvar och då ska jag ju jobba och Anders kommer hem. Så när man ser det så är det iallafall okej med mig, tack vare alla mina fina underbarisar =)

Blir som sagt en slapp kväll här nu, lite bloggläsning och tv tittande.
God natt alla och dröm sött sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0