Snart så

Har det ju bara fööör lugnt på jobbet ibland men jag klagar inte =)
Igår och idag, precis likadant, inställt det som ska komma 21.20 och den Y2a (kustpilen) som skulle komma är  en kort liten Y1a så går mycket fortare och mindre jobbigt med. Bara det att man måste vänta på att tåget ska komma hit och dessutom tanka det bara för det så man sparar tyvärr bara en halvtimme. Men ändå, som sagt jag klagar inte...

Imorgon är det ju jag som ska få sola, hoppas bara på bra väder på lördag med, snälla snälla snälla.
Känns ju som att man tappar färgen direkt om man inte solar så glad att jag kommer få sola imorgon iallafall för då ska det ju bara va sol och varmt och fint på alla sätt. Och äntligen ska jag få träffa Anders, har sett honom typ en kvart nu som här 2 senaste dygnen :/
Nu lite cola och något annat smaskigt och sen lite jobb i 45 då och sen heeem :)

Kommentarer
Postat av: annica

Skönt att du snart får sluta=)

Så det blir sola imorrn? Funderar på om det är fint väder att åka till ma å pa å sola lite..=) Passa på medans vädret är bra, om det nu är det imorrn..

Kramis

2009-07-01 @ 22:36:53
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0