Orättvist

Nu blev jag allt lite avis, Anders och jag hade tänkt gå på Drag me to hell för ett tag sen men då hade den självklart slutat visas här i Linköping. Och va får man nu, joo ett sms där det står att han ska se den i Örebro. Tack för den jävla filmstaden. Verkarde ju som en perfekt film att se just på bio...Aja, kul att någon får se den då.

Själv satt jag faktiskt förrut och reseverade platser på fredag till Sommaren med Göran, den varkar ju va så jäkla bra. Men jag vill ju sitta högst upp och här i Linköping är ju den stora salen som dne visas i omgjorde med speciella stolar som kostar extra. Och just dom högst upp VIP- platserna kostar 50 spänn extra. Men kanske kunde va kul att testa dom,
Får helt enkelt vänta och se va älsklingen som tydligen jämt ska på bio har och säga om det...

Om jag kanske skulle lägga mig nu då, upp tidigt imorgon ju. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0