Onsdag

God morgon! Eller jag vakna ganska tidigt idag med, men låg kvar i sängen nästan en timme och halvsov vidare. Har läst massa bloggar med och ätit frulle så morgon va väl ett tag sen för mig...
Hittade företsen en del saker igår, men bara billiga saker och sånt som jag säkert ändå inte ens letar efter i Göteborg så då gjorde det innget. Bara att 2 av påsarna råkade ligga kvar i Annicas och Johans bil så det får jag ta någon annan gång, lördag kanske.

Väntar på att mamma ska ringa mig, ringde henne nyss men hon verkade upptagen och sa att hon ringer sen. Får se när sen är bara...Hon va ju på sjukhuset igår och verkar inte direkt må toppen efter det.

Resten av dagen ska jag försöka få lite gjort, laga mat, fixa det där till Göteborg och lite så. Kanske borde stryka med. Alltså bara göra tråkiga men nödvändiga saker. Hoppas alla får en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0