Onsdag

Jaa, det blir såhär dåligt med uppdatering när man jobbar, så är det helt enkelt. Dessutom känns det som att det ända jag skriver om är ju jobbet just nu för det är ju bara det som händer och hur kul är dte att läsa om? Men snart slipper ni allt vad mitt jäkla jobb har att göra med och jag också =)

Blir bara en heldag där idag, ledig imorgon och sen en dag till på jobbet. Sen har jag 2 ganska sköna veckor framför mig :) Fast värre är dte för Dennis, han får jobba för 2 personer idag idag vilket innebär att han jobbar mellan 7.30-24 idag, kuuuul. Dessutom jobbar han nästan varje dag känns det som, fast det gör ju jag med ;) Men tack Malin för att du aldrig vill jobba! Jätte bra verkligen med en timanställd som inte vill jobba...

Ser så mycket fram emot min lediga dag imorgon, dock blir det att fixa en del hemma, laga mat och stryka och sånt som tyvärr måste göras. Men slipper åtminstonde jobbet då för en dag. Nehepp, kanske dags att göra klart allt och cykla iväg sen då. Kramkram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll gumman!!! Ja du så är det när man jobbar heltid då har man allt annat ändå att ta hand om, Idag var vi och tränade i 2 timmar skönt jag sprang nästan 6km det tycket jag var bra gjort av mig. Ha det bra. Kram mamma

2009-07-22 @ 20:57:33
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0