Oj

Har visst glömt att skriva ett inlägg märkte jag nu, men får bli ett litet snabbt här. Kom ju hem igår igår och idag har jag varit på ikano med Emma, fått min parfym som hon köpte när hon va på kryssning med.
Hade det iallafall jätte bra i Göteborg och bodde 19 våningar upp, så snacka om utsikt. Kommer bild på det senare och kanske lite mer om resan men nu ska jag nog sova. Imorgon kommer Anders föräldrar hit och även hans lillebror som kommer fixa så vi får dimmers här överallt =)
Sen på eftermiddagen ska vi hämta mamma och pappa i Rimforsa med efter deras tur i Kindbåten. Så ganska fullt upp imorgon med, men ska försöka se om jag hinner med något då. Ha det så nice så länge...Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0