Norrköping

Blev en heldag borta idag, precis hemkomna nu och jag är så trött att jag ligger i sängen och skriver det här så räkna med lite fel ;)
Först åkte vi till Norrköping, gick på stan där och sen ut till Ingelsta. Hittade ett par Björn Borg trosor på rea och dom är ju såå sköna att sova i så dom fick det bli. Men det va allt vi hittade där. Hade tänkt käka där med men fanns inget som vi ville ha så det blev det inte. Och inte heller smultronstället i Söderköping som vi också funderat på. Kändes inte riktigt kul att käka glass när vädret växlade så.
Så fick bli ikano till slut när vi va tillbaks i Linköping, åt mat där och kollade lite på ikea där det blev lite gröna krukor. Har letet efter ett par i just den färgen och så hittar man det på ike ;) Skulle haft ett par mörklila där med men det fanns bara 2 visningsexemplar kvar sår får vänta lite med dom.

Den va den dagen det, bara en dag kvar tills älsklingen min lämnar mig ;( Så blir inte så mycket skrivet nu och inte imorgon heller för vill mest bara va med honom.Men jag hoppas alla får en härlig lördag! Kramar

Kommentarer
Postat av: annica

Låter som ni hade en ganska bra dag ändå=) Smultronstället MÅSTE jag ta mig till snart..men man ska ju ha tid och vädret ska vara vettigt..inte lätt att få ihop de två sakerna..

Kramis

2009-07-25 @ 18:26:04
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Ja jag har haft en jätte bra dag och god mat. Vädret var inget fel på heller. Mormor och morfar kommer på lördag kl 13 för det var väl den tiden du sa? ha en jätte bra lördag kväll med din vän. Anders får hälsa hem och säg till honom att ta det lungt. Kram mamma

2009-07-25 @ 19:07:19
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0