Minnet

Ifall någon ser mitt minne någonstans kan ni väl va så snälla och ringa så jag kan få tillbaks det?
På kvällarna när jag bara måste gå och lägga mig tidigt (alltså vid 23 ;) ) för att Anders har så svårt för att sova utan mig där och inte får jag gå upp heller för då vaknar han. Iallafall då ligger jag alltid och tänker på så jäkla mycket, massor jag ska göra och så. Igår hade jag massor jag tänkte på och speciellt en sak minna jag, men aldrig i livet att jag kan komma å vad. Det va något viktigt också tror jag för jag  vet att jag tänkte skriva ner det men tänkte att nee det kommer jag ju ihåg, ahhh blir så galen på mig själv ibland.

Mysigt väder är det ute också, reeegn...Fast igårkväll när jag låg där och tänkte så va det rikigt mysigt med regnet så öste ner men nu är det väl inte riktigt lika kul längre. Ska göra frukost nu, läsa lite bloggar och så och framför allt försöka MINNAS! Men ni får ha det så kul idag :)

Yes Man va gaaanska bra företsen, hade förväntat mig lite mer av Jim men helt klart godkänd och sevärd.

Kommentarer
Postat av: annica

hehe..kanske skulle du köpa minnnestabletter=)

jag det är jätte skönt med ac nu..hoppas att vädret blir varmare så vi verkligen får användning för den oxå=)

Jag lyckades med youtube via explorer till slut..men via firefox går det bara inte..mysko..men men..

Gör du idag då?

Kramis

2009-07-06 @ 11:53:29
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

Gör inget alls...typ väntar på att Johan ska sluta så vi kan åka å handla..

Kramis

2009-07-06 @ 13:12:11
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0