Mätt

Känns konstigt att att mat. En riktig måltid verkligen, och att tillaga den också. Men gott blev det, potatisgratäng och pepparbiff, och nu är man mätt.
Allt är klart till Göteborg nu med, hotell och bussen hem dessutom, ska sätta in pengar åt Annica bara med kom jag på nu. Men sen så =) Ska bli så skönt och kul att få komma iväg lite, va ett tag sen man va i Göteborg och verkligen bodde där. Och dessutom på sommaren med, har ju varit där en hel del på vintern då det också är så fint där. Göteborg är en så fin och härlig stad på något sätt.
Ska leta lite filmerna nu tänkte jag och sen får vi se vad det blir resten av dagen.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Ja det så gott ut, vi har ätit tacos idag och gissa vad jag och pappa åt igår hm inget nyttigt men flera år sen jag åt det köpe pirog den var jätte god och pappa åt panpizza men annanas. kram mamma

2009-07-04 @ 17:40:17
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!!! Idag jobbar ni båda eller?? Ja vi ska nu fixa med lite mat det ska bli gott. Ha en bra dag. Kram mamma

2009-07-05 @ 12:33:02
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0