Lavendel

Blev en heldag med mamma idag, och lite med pappa också. Va så trevligt och skönt att slippa va ensam.
Först kom ju mamma hit så vi skulle gå till stan, blev ett par timmar där och kom hem nu för en timme sen.

Väl på stan tänkte jag ju att jag skulle hitta lavendel till cupcakesen, men det va inte det lättaste...
Va runt överallt i hela stan och frågade, och när vi va på det sista stället så sa jag att finns det inte här ger jag upp. Men joooda, där fanns det allt :) Trodde först att det skulle bli jätte dyrt men eftersom det knappt vägde något blev det faktiskt inte det. Köpte ju lite för mycket då med, men hade ju ingen aning om hur mycket jag behövde. Smart som är jag är hade jag ju självklart inte kollat det innan ;)

Tror jag ska se om Anders har lite tid över till mig mig nu. Men vi hörs imorgon! Sov så gott alla!


Kommentarer
Postat av: annica

Ja nu har du så du kan baka MYCKET cupcakes=)

Kram

2009-07-29 @ 21:17:23
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0