Hjärta till hjärta

Anders ringde precis och väckte mig, säger att hjärta till hjärta hade ringt honom och strax skulle komma. Så jag slängde mig upp ur sängen, drog på mig några kläder och gick på toa. Såg ju helknäpp ut i håret med, så under tiden som dom ringde på satte jag upp en tofs i håret med. Dom kom ju ganska snabbt alltså...
Två trevliga karlar bar sen iväg med skåpet och stolen som vi hade bett dom komma och hämta så nu har man väl gjort en god gärning va? ;)

Ska försöka se till att det kommer lite om Göteborg idag med, har tyvärr varit lite mycket nu dom här senste dagarna så har ju inte haft tid tyvärr. Ska väl äta lite frukost nu så men hoppas alla får en fin fredag.
Just det, skulle det inte va strålande sol idag? Ehh, vart då undrar jag bara, det enda jag kan se är massa grå moln nämligen...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för ni tog med mig idag. Kram mamma

2009-07-17 @ 19:14:37
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0