Härligt

Det är så härligt att att bara sitta ute på balkongen ibland, solen kom ganska nyss hit och kommer va här resten va dagen nu. Tänkte jag skulle sitta här ett tag bara och njuta.
Egentligen skulle jag har cyklat iväg och solat någomnstans, men lat som jag är hamnade jag här istället. Hoppas på fitn väder ocg lite solning och badning imorgon istället.

Ah det känns lite sådrä nu faktiskt med götet, hatar att lämna älsklingen min, och jag har blivit lite besviken med känner jag såå får se hur det blir. Men att semester ska bli jobbigt kunde man ju aldrig tro :/

Haha, ser knappt vad jag skriver här i solen längre så bäst jag slutar tror jag, ha det så gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0