Gothia Towers

Om en vecka såhär dags sitter vi på en buss med en massa busschafförer på väg till Göteborg, åker dit för 50 spänn per person. Egentligen är det ju tillbaks också som ingår då så verkligen huuur billigt som helst, fast Anders och jag väljer att va kvar en dag till. Sova på vårt älskade Gothia Towers och hinna med lite mer. Vi har nämligen åkt över en dag förrut och försökt hinna med allt, och det va ju inte alls stressigt, needå ;) Så därför blir det såhär istället, ska bli såå kul =)

Funderar lite på om jag börjar få pollenallergi, har nyst lite då och då i någon månad och nu i morse kliar det liiite i näsan och en del i gommen, tog en tablett av Anders så får väl se hur det. Han ska iväg till gymmet nu och träna men jag hoppas det idag, dom har ändå stängt nästa vecka så får se hur det blir när dom öppnar stället.
Dags och boka hotell nu då kanske :D


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Nu får du kolla min blogg jag har lagt ut en av våra favorit bilar. Ha en bra eftermiddag. Kram mamma

2009-07-04 @ 15:31:57
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0