Göteborg

Sorry för dålig uppdatering men har jobbat hela jäkla tiden så har inte haft tid och ändå inget vettigt att skriva. Har väl inget vettigt att skriva nu heller då men kan ju alltid skriva något. Kommer ju inte kunna skirva på hela helgen heller så. Då ska jag bara ha det kul i Göteborg istället. Vid sju imorgon bitti åker vi härifrån och kommer hem runt elva på söndag kväll. Köpte lite baguetter och gifflar med choklad som jag äntligen ska få testa och dessutom tvättar vi här nu. Ska strax stryka lite och packa snart. Sen blir det väl lite tv med, för somna tidigt kommer jag ändå kunna göra. Ahh ska bli så kul.

Synd bara att metrologerna ALLTID ska ändra sig, skulle inte komma något regn alls, fram till i morse. Då kom dom helt plötsligt på att det ska nog regna heeela helgen istället, tack! Men får se hur vädret blir helt enkelt, kul kommer vi ha ändå :) Kanske bäst att fixa lite nu då...Men ha det så bra alla för det ska jag ha :D

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!!! Ha en jätte trevlig helg i Göteborg. Kram mamma

2009-07-10 @ 19:57:00
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0