God Morgon!

Ovanligt morgonpigg idag, kan ju inte ha somnat före halv ett och vakna kvart över åtta, trodde klockan skulle va halv tio eller så men när jag nu vakna tidigt och va hur pigg som helst är det ju bäst att gå upp.
Får se va det blir idag då, tänker inte sitta inne och glo en dag till iallafall. Måste göra köttfärssås som Anders bad mig om bara men annars ska jag iväg någonstans, eller åtminstonde ut. Kanske skulle ta och förbereda lite inför Göteborg med. Brukar alltid ha en karta och lite såför att underlätta när man är där så man vet precis vilken spårvgan man ska ta.
Hoppas hoppas hoppas bara att vädret blir bättre när vi ska va där. Men smhi visar att det ska va runt 21 grader och sol och moln och det låter ju jätte bra, bara det stämmer sen med. 4 dagar kvar bara ju, vill dit nu =)
Bara för och tråka ut er ännu mer kom jag igårkväll på att jag skulle ta kort på Y2:an som den heter så vet ni lite vad det är för tåg, hahahaha ;)
 
Inte världens bästa bilder eftersom dom är tagna när det är mörkt och med min mobil, men lite kanske man ser om man klickar på dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0