Fullt upp

Har knapp en endaste lugn stund här känns det som. Va nyss iväg på hemköp och handlade och strax ska jag iväg till ica för att handla resten. Hade ju tänkt baka idag men eftersom frysen redan är smockfull får ju inget plats så därför få dte bli att fixa pajer, glass och dom två sista kakorna imrogon, yippiee. Kommer ju inte alls stressa ihjäl...
Varför kan jag jag inte bara gå och köpa lite enkla saker istället?
Men nee tyvärr, så smart är jag inte. Jag stressar tydligen hellre ihjäl. Snacka om att jag hade behövt ha Anders här nu, tur att han snart är hemma iallafall. Hade jag varit ensam imorgon med hade jag nog gått in i väggen.

Nee usch här kan jag inte sitta längre, men det kanske kommer något ikväll på jobbet annars ska jag försöka hitta någon tid imorgon. Ha det nice alla! Stoooor kraaaam

Kommentarer
Postat av: johan

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!

2009-07-31 @ 04:08:35
Postat av: annica

Grattis gumman!

2009-07-31 @ 06:41:03
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Terese

Grattis på födelsedagen

2009-07-31 @ 14:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0