Bara regn


Vilken onödig dag det här känns som, jag vet dagen blir vad man gör den till, men jag har inte orkat göra något alls idag. Gjorde en sallad, enda vettiga jag har gjort tror jag och ändrat lite på en låt så den blev bättre anpassad för ringsignal. Annars har jag mest suttit och glott på datorn, ätit lite smått och går bara runt och väntar på att jag ska börja jobba. Och det får gärna sluta regna när jag ska jobba. Hittills har det inte slutat regna en endaste sekund sen jag gick upp i morse.

Blev visst ett liiitet avbrott på 2 timmar nu, Annica ringde så fastnade i telefonen, skönt ibland för nu slapp jag känns mig så ensam. Ska väl bra göra mig i ordning lite nu med tror jag och sen blir det ett par timmar på jobbet. Tur att jag ska va ledig 2 dagar sen. Tror regnet har lugnat sig nu med, kanske till och med slutat? Får hoppas på det och så får ni alla ha en bra kväll. Kraaam

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!!! Vilket väder vi haft idag bara regn inte kul när man är ledig, men jag orkade styka lite då så det är ju positivt. Ha en bra kväll. Kram mamma

2009-07-06 @ 19:29:33
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0