Bakar

Halloj på er! Hade ju tänkt att jag skulle baka och stryka när jag kom hem från jobbet. Men väl på jobbet blev jag kvar en stund, stod och pratde med Hanna som haft semester och va väl ute ute ducsh när jag väl kommit hem runt halv sex. Läste lite bloggar och sen ringde Annica. En timme där tills jag kom på att jag skulle baka ;)
Men nu står det iallafall en banankaka i ungen. Har lite funderingar på fler saker som jag kanske kanske kanske gör imorgon om jag hinner. Annars får det helt enkelt bli en ordentlig bakdag på torsdag för då börjar jag inte jobba förns 16.35.

Tänk vad jobbigt det ska va att fylla år egentligen. Man ska önska sig saker, baka, laga mat, städa och fixa och ha sig. Åhh hela fredagen kommer antingen också gå åt till allt som måste göras.

Funderar på att göra Leilas lavendel cupcakes, dock låter det ju lite skumt att äta lavendel men har man aldrig provat kan man ju alltid testa. Frågan är bara vart man hittar lavende. Känns lite lustigt ifall typ ica hade det men får väl kolla...

Ska göra mig något att äta nu och slå mig ner framför BFF men ni får ha en bra kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Lavendel köper man på apoteket. Kram mamma

2009-07-29 @ 05:39:46
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0