Vem..?

Vem är jag föresten? Bara lite kort sådär kan jag väl säga att jag är en tjej på 21 år som bor i Linköping. En del personer som kanske kommer nämnas är Anders - min lille älskling, Annica - min syster, Johan - hennes man, mina föräldrar och står det nån annan är det såklart nån av mina underbara vänner. Mitt jobb är svårt at förklara egentligen men i stort sett tankar jag tåg och trycker vatten och tömmer fekalietanken på dom, och så städar jag dom och fyller på cateringen. Dessutom är det en hel del runt omkring det men aaa typ så iallafall, bara för att man kan ha nån koll på mig.
Har märkt att jag hatar att va hungrig, jag är verkligen den där som alltid småäter, framför allt framför tvn. Man kan ju typ inte ens kolla på nåt alls utan att äta, usch det här kommer nog ta längst tid att vänja mig av vid. Har bara ätit några mackor nu me nyss och jag känner mig redan hungrig , skumt, men nu får jag vänta lite och sen får jag väl ta nåt äpple och sitta där och hungra ihjäl.
Annars idag då om man bortser från mat (som verkar va svårt) så har jag solat, jag älskar verkligen och sola. Man blir så glad av att se solariet, jag måste va sjuk nånstans men det är så det är. Inte bara för att man blir brun, nee det bara är nån härlig känsla med att bara ligga där.=)
Ne nu ska jag läsa mina bloggar och få lite sommarkänsla av Danmark och sen får jag se om jag kan se klart på filmen jag böjade med, fast med ett äpplen eller två sen...


Kommentarer
Postat av: annica

aha..vad bra, då vet jag vem du är=)

Hehe...jag vet att jag är knäpp=)

Kram

2009-01-19 @ 20:52:25
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0