Take me back

Har tydligen fastnat lite här, framför allt på DC++, har äntligen hittat den här som Helen skrev om för ett litet tag sen.

Kan tänka mig att det blir nya ringsignalen nu, fast Anders kommer bli toookig för han hatar såndär musik =P

Har börjat tänka så mycket på London nu me, vill bara tillbaks dit, vill inte va i lilla tråkiga LInköping längre, t.o.m så Stockholm känns för litet nu. Trivdes så jäkla bra i London på nåt sätt, så va tvungen att ta lite Harrods te nyss för att jag skulle få lite av London i alla fall. Mne det värsta av allt är att jag vet att det dröjer så länge innan jag kommer dit igen, för jaaaa ett år är en lång tid. Men det är alltid såhär med mig, vill JÄMT bort. Nee ska sluta tråka ut alla bara för att jag har tråkigt här och bara längtar bort. Ha en bra kväll och god natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0