Tack

Va och simmade förrut idag, har ju känt oss sååå stressade efetrsom kortet bara gällde till nu på mpndag, men tanta som stod där ändrade så vi fick månaden ut, så det tackar vi för, nu hinner vi ju i alla fall gå alla gånger.
Efter det har jag bara ätit, där här som Anders fixade igår, fläskfilé paprika, tikka masala krydda creme fraiche och vad det nu är i den, men jätte gott =)


Har bara kollat igen en massa tvprogram som va inspelat idag men nu ska jag iväg in till stan och möta upp en annan Emma, vi ska bara fixa lite på banken och sen ut till ikano, men det är nog bäst att jag går nu eftrsom jag ska möta henne 16.20 så...

Kommentarer
Postat av: annica

Det var ju snällt...så nu har ni hela februari ut? Då hinner ni ju kanske simma upp alla gångerna...en annan har ju inte haft tid å inte mamma å pappa heller va?

Kram kram

2009-01-29 @ 15:57:24
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0