Stan

Dålig med uppdatering idag igen men har ju inte haft nån tid. Direkt efter frukosten blev det gymmet, sen en snabbis till af, mötte upp Annica och vi gick hem igen för att äta nåt, ärtsoppa för mig och macka för Annica, och sne drog vi iväg till stan igen. Och där har jag vart ändå tills nu, hitta faktiskt lite, kom på kort åt morfar så det ska skickas iväg, sen hitta jag en kofta, några toffsar och det här nya träningslinnet, älskar det.
Hitta nya träningsbyxor också som jag vill ha men det fanns inga 36:or kvar så får leta efter det.
Sen hittade jag såklart lite annat också men ska prata med Anders om några saker och sånt som inte riktigt va som jag ville och sådär men kändes bara så skönt att äntligen hitta något alls när man va på stan, va länge sne jag gjorde det men nu börjar vårtjoffset komma med så. Åhhh kan inte våren bara komma nu, snäääälla...


Kommentarer
Postat av: annica

tack själv för en bra eftermiddag=)

2009-01-27 @ 19:45:32
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

glömde kramen=) så Kram

2009-01-27 @ 19:47:15
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0