Previa

Jag sitter tyvärr inte allt för ofta vid datorn men känner ändå att jag åtminstone vill skriva ett inlägg om dan. Konstigt egentligen, trots att jag inte jobbat alla dar så har jag alltid så fullt upp me nåt. Idag vakna jag vid 9, fixa dagens smoothie som innehöll typ samma fast igår men me hallon också. Sen iväg till gymmet mellan 10-12, och direkt när vi kom hem va det bara att sätta igång me maten, som för övrigt är bland det godaste som finns, färsk pasta och en ädelostsås me kyckling, bacon och purjolök och lite så, sååå gott iaf..Det är därför jag har så mycket sås på me ;)


 

Under tiden som jag gjorde försökte jag få tag på min A-kassa me, som va omöjligt men Anders kom ju på att arbetsgivarintyg kunde man ju hitta på internet och då kom jag till och med på att jag fatiskt hade fått några från arbetsförmedlingen nån gång, ibland kan dom tydligen va till nån nytta.
När allt va uppkäkat och klart drog jag iväg till Previa för min sista vaccination. Vi har fått Twinrix från jobbet nämligen ifall dets kulle hända oss nåt, så nu är ju den tredje och sista sprutan fixad och jag är skyddad mot hepatit a och b i 10 år nu, perfekt ju om man ska utomland me =)
Sen (många sen nu tycker ja) så följde jag me till tågen och fick det där pappret lämnat, ska dit på fredag nu bara så det kan komma fram till A-kassan nästa tisdag. Kändes så skönt att ha det där fixat sen och jag skulle ändå inte hinna hem innan Anders åkte så därför gick jag tillbaka in till stan, men hann bara me Åhlens innan jag kände att jag va tvungen och gå på toa såklart. Jävligt tur för mig bara att jag valde affären som har typ allt, hitta lite bland annat så ville jag ha den nu Gillette Venus så en sån fick följa med mig hem.
Väl hemma sen möttes jag av tvättmedlet som Anders hade ställt fram, tack för det för annars hade jag glömt bort det helt, så det va bara att dra ner för trappan igen och börja tvätta, sen några telefonsamtal och nu sitter jag här.
Oj nu ska jag visst ner till tvättstugan igen ser jag...

Kommentarer
Postat av: annica

Du får göra dina bilder lite större gumman, man ser ju knappt=)

Kramis

2009-01-20 @ 18:07:15
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

Jag kan visa dig på lördag sen...det är inte så svårt ändå, bara man vet hur man ska göra=)

Jag hade lite svårt i början oxå...

Kramis

2009-01-20 @ 19:44:15
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0