My perfect life

Japp om en halvtimme börjar det, hon är ju så jävla bara så det ska ju lätt ses.
Har varit riktigt duktig idag känner jag, tvättar fortfarande, kommer va klar typ halv tolv. Kul och tvätta i 8 timmar, not. Men det duktiga är att jag faktiskt redan har strykit allt redan, verkligen skönt att ha det klart och så slipper jag allt tjaffs om att jag ska stryka sen me, eller hur älskling..?
Har dessutom klarat ytterliggare en hel dag utan småätande, bara några mackor och ett äpple och en banan. Men det härliga är ju att jag inte känner att jag behöver mer, fast okej 2 dar har jag klarat men det är ändå så skönt att det går så bra nu såhär i början i alla fall.
Nepp ska väl hinna läsa lite bloggar nu innan det perfekta livet börjar. Nattinatti...

Kommentarer
Postat av: annica

Vad är det för program?

Syns i eftermiddag/kväll.

Kram

2009-01-21 @ 06:27:59
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0