Maränger


Det jobbiga med att göra bearnaisesås är ju att det alltid blir äggvitor över, och vad gör man alltid när man har äggvitor över, jo maränger såklart. Kände idag att nu har dom där äggvitorna legat där i kylskåpet och bara väntat i över en vecka på att bara bli gjorda som gjorde det idag. Gillar sju sorters kakors recept ganska bra 3 äggvitor och 1 dl socker, skit smidigt ju, fast jag brukar ha inne dom lite längre än va det står bara.
Drog iväg till solariet idag igen me, dom har öppet mellan 6-22 och jag va där runt 20.40 för jag ville ju inte komma precis innan dom stänger men ändå så kände jag att det borde va ganska lugnt den tiden och det va verkligen, bara jag där så ska försöka åka runt den tiden i fortsättningen också.

Nu ska jag lägga mig i våran stora härliga soffa och glo på tv resten av kvällen tror jag, Bonde söker fru - bröllopet till att börja med, älskar våran boxer med...=)

Kommentarer
Postat av: annica

Jaa..en massa goda maränger...du får inte lägga upp en massa som ser gott ut..=)

Syns sen, lite senare.

Kram

2009-01-27 @ 06:10:38
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ja nog var bilden inne men fel ålder nu har jag ändrat det. Fina maränger du gjort. Kram mamma

2009-01-27 @ 06:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0