Mammut

Har vart hemma hos mina föräldrar typ hela dan idag. Hade tre jeans som va trasiga som jag har lagat nu och ett par som jag la upp åt Anders.
Om tre timmar sitter vi alla tre och Annica och ser på Mammut, sf bjöd ju på förhandsvisning så Anders och jag lyckades ju få tag på 4 biljetter och eftersom Anders själv inte kunde förlja med för att han jobbar så fråga ja ju såklart några andra, och gratis är ju alltid helt okej så ska bli spännande att få se va det är för nån film, Lukas har ju alltid gjort lite speciella filmer så, men man kan ju alltid hoppas att den är bra i alla fall.
Dom ringde ju och fråga om jag kunde jobba imorn och på fredag me, så bye bye träningen men det är ju pengar istället så börjar 7.30 imorn så kanske blir lika dåligt me uppdatering imorn me, fy va jag är dålig ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0