Jobb jobb jobb...

Blev ju som sagt bara upp tidigt, halv sju, usch va hemskt det är. Sen iväg till jobbet, hade två tåg innan Hanna kom, guuud vilken tur jag hade att det var just Hanna som jobba, min favorit där. Alla är liiite speciella på mitt jobb om man säger så och Hanna är ju i alla fall normal. Och det bästa av allt är att jag jobbar större delen av dagen med henne imorn med, och ett par timmar med Emma. Emma va ashärlig förr, men se hon blev både tågvvärd och service har hon förändrats helt tyvärr, men jag har inte jobbat med henne på länge så får väl se hur hon är imorn för alla andra skiter hon tydligen i nu.
Känns ju verkligen att det blir skillnad me maten när man jobbar asså. Börja ju såklart me smoothien på morgonen, alltid lika god, va fan vrålhungrig sen innan jag fick äta mat kvart över tolv, blev lite rester då så tacogratäng, mums, och runt tre sen tog jag mackan också innan jag gick hem och nu sitter jag här med en liten macka till och några kex, inte det bästa men kände att jag lika gärna kunde ta dom istället för en macka till för kexen behövs ändå ätas upp, dom har legat öppna sen i somras nämligen. Föresten va jag längtar till sommaren...
Bion igår föresten, Lukas vill ju alltid få fram nåt i sina filmer, och jag lovar det fick han verkligen i den här me, riktigt bra men lite seg och så aknske i början men det gjorde inte så mycket, absolut sevärd i alla fall. Nu ska jag läsa bloggar...

Kommentarer
Postat av: annica

hehe...ja du som alltid sover så länge annars=)

2009-01-22 @ 19:38:36
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

Jo jag tror det med...de vill inte sälja den för 150:- men ser jag den igen å den finns för 300 så köper jag den säkert...om den sitter bra så klart...=)

Så du har det roliga passet idag..hela dan förstörd...ger ju pengar iaf=)

Kram

2009-01-23 @ 08:59:24
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0