Jävla rubriker då...

Förlåt men jag kommer bara inte alltid på nåt att skriva och då blir det sådär när det gäller mig. Men i alla fall vad har hänt idag då? Jo vi gick ju till ikano, träffa på Annic aoch Johan fär föresten, handlade typ bara mat, va inne på Nordik me men hade ju inte alla tid i världen och springa där ute eftersom det tar sin lilla stund att gå dit, blev väl ungefär 18000 steg för mig så rätt okej faktiskt. Kom hem fixa mat, chili corn carne som jag älskar och dessutom är det nyttigt.
Sen ner till vårt ica som vi har precis över gatan bara och in på apoteket med, köpte en ny flux för dne har ju mest flourhalt men jag funderar på den nya listerine men jag kanske skulle få testa den så väntar lite med den.
Sen åkte min älskling iväg till jobbet, saknar honom :( Prata lite emd mamma och Emma då och sen lyckades slöisen jag somna, fan jag hatar när jag somnar mitt på dan men när ingen har tid för mig blir det så tyvärr.
Sen ringde jag igen och störde Annica men jag ska gå på stan med henne imorgon så det är därför och nu sitter jag här med några mackor igen. Vad dan gick fort, och vad har jag fått gjort, inte mycket. Men nu ska jag läsa lite bloggar...

Kommentarer
Postat av: annica

Gott det ser ut...jag som är hungrig å allt...=)

Kram

2009-01-26 @ 21:12:26
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0