Grattis mamma!

Idag fyller nämligen min underbara snälla lilla mamma år, så grattis till dig. Eftersom jag jobbar heeela dan idag mellan 11-20.30 så kan ja ju inte komma dit idag fast hon blir ju firad imorn av oss och Annica och Johan och det var det ju tänkt redan innan så men i alla fall..;)


Såhär ser det ut hos mig varje morgon föresten, har ju så jag kan göra i en mer normal mixer för när man ska hälla egentligen men jag tycker den där slår sönder allt bäst så.


Så här ser min det ut lite närm are när allt är ihopmixat och klart. Idag innehöll dne hallon, en banan och två apelsiner, och yoghurt och linfrön såklart för det ska den alltid göra. Fast i onsdags när jag hade rabarber i och la i den helt frysta mitt bland allt annat så att det typ inte blev krossat, osmart som jag är, så smällde det så dant att jag fan trodde att maskinen gick sönder fick jag sån panik att jag glömde linfrönen, emn äh en dag utan linfrön klara jag väl.
Hoppas föresten att Annica och Anders är lite nöjda nu, bilder, och dessutom äör dom stora..;)
Ha en bra dag alla, och framför allt du mamma...

Kommentarer
Postat av: annica

Haha...ja just med bilder kan jag ju inget säga om...har ju inte så ofta bilder i bloggen själv..men det är ju bra att de är lite större, så man ser=)

Kram

2009-01-23 @ 11:30:54
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0