God morgon

Haha, tack Annica för att du sa till mig när jag e klantig, missade visst att skriva hur många timmar det av igår, skrev bara timmar tydligen men 6 timmar va det i alla fall..;P
Har som vanligt börjat morgonen med min smoothie, hade rabarber i idag, så lite surt men gott =) Har föresetn kommit på att jag får i mig typ 4 frukter tack vare smoothien varje morgon och man ska äta 5 frukter om dan så det får ju jag i mig nu för jag tar ju alltid en frukt nån annan gång på dan också så det är ju bra.
Skulle egentligen ha simmat nu idag men det får vänta lite eftersom min mamma gjorde en fläta på mig när vi va där och jag vill inte ta ut redan så därför blir det en långpromenad istället till ikano idag, så det är väl bästa vi går nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0