Första dagen




Det här va min frukost i morse, en banan, två kiwi, en apelsin, vindruvor, lite yoghurt och lite linfrön. Blev faktiskt riktigt gott och det är väl tur det för det här är ju vad jag ska äta nu i minst ett halvår till frukost. Fast jag kommer ju såkart variera med frukterna, redan imorn blir det ju nåt helt annat.
Efter frukosten drog vi iallafall iväg till simhallen, simma två kilometer och efetråt kolla vi hur många gånger kvar och på hur lång tid och jag har 6 gånger kvar på 2 veckor, kuuuuul. Ska höra efter om nån annan har lust och simma för jag kommer aldrig hinna med det där annars.
Börkar bli hungrig nu med, men fiskgratängen står ju i ugnen så. Hah just det, när vi skulle köpa fickgratängen föresten så kolla jag ju självklart innehållsförteckningen. Den med bara dill va faktiskt helt okej så vi sa att jag men då tar vi det då men Anders ville ju ha en me räkor och dill, ohh shit säger jag bara, dubbla innehåll i den och absolut inga räkor så köp inte den. Kan ju avslöja att det blev två dill tillslut...

Kommentarer
Postat av: ilovemondays , ♥

Jag välkomnar dig till min blogg. Här kommer du kunna läsa om det mesta - och jag lovar.. du blir inte besviken!

2009-01-19 @ 13:33:46
URL: http://ilovemondays.blogg.se/
Postat av: SANIBO

nicenice!

2009-01-19 @ 13:34:39
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: annica

Haha...nu vet jag ju redan allt eftersom vi babbla en bra stund=)

Men fortsätt så här nu, å blogga mer än du gjort tidigare=)

Johan verkar inte jätte intresserad av bion..men jag går jätte gärna=)

Kram kram, hörs imorrn

2009-01-19 @ 17:56:45
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0