Embrace

Vart och jobbat i timmar idag, ganska okej faktiskt med tanke på att jag har det ganska lungt på mitt jobb.
Sen hem, mat och tvättstuga, va ute och gick en stund mellan tvättandet också, prata lite med Annica, tog en dusch också och passade äntligen på att testa min nya Gillette Venus Embrace och guuuud bra den va, jag lovar att amn märker skillnad på den och alla dom tidigare så den kan jag verkligen rekomendera, och dessutom får man  en mycket smartare upphängning mot dom andra också.


Nee nu blir den en liten muffins, fy men det är ju helg så, och jag lovar det är det sista dåliga och faktiskt det ändå dåliga idag med, okej 3 skumtomtar med men jag tvungen innan Anders käka upp alla;)
Men som sagt muffins och tv nu. Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: annica

hehe, du jobbade i timmar...men hur många skrev du inte ut...=) knas=)

Jaha ja, så den är bra...hum, kanske ska prova, när jag gjort slut på alla blad till den jag redan har...har nämligen 3 st kvar...så innan de är slut har det säkert kommit nån ny sort...=)

Kram på dig.

2009-01-26 @ 08:27:17
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0