Dumle


Såhär såg det ut på jobbet igår när jag gick hem, det va lärarelev Gustavsson (vem det du va) som hade lämnat den till ALLA på Veolia som det stod, påsen hade varit full ändå upp till kanten innan, typ 10kg eller så och när jag tog kortet fanns det kanske typ 50 kolor kvar, och jaa jag fuskade lite med några, emn det va ju faktiskt fredag me.
Idag har vi vart på gymmet i två timmar ungefär, häärligt eftersom jag inte kunde träna på torsdagen eller fredagen, fast det är alldeles för mycket folk på friskis & svettis, men jag har tränat där sen jag va 10 så jag trivs ju ändå där.
Idag ska JAG(!) köra till malmsätt och fira mamma, så kommer va där hela dagen och dt blir väl kanske inte den nyttigaste dagen idag heller, men fyller nån år så, och det är ju lördag me så.
Hoppas alla får en toppen lördag, kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0