Årets första semla


Japp, den har jag ätit idag, tillsammans med några äggmackor och grönt te, blev min middag för idag.
Fast jag bagare som jag är så äter jag ju inte vanliga semlor, usch med mandelmassa, så får alltid bli vanlijsemla. Just den här va Silvanas när jag ändå va där och köpta deras gigantiska tekakor, som vi ska ha till räkmackorna till ikväll. Va helt okej faktiskt, men jag vill ju gärna ha en lite speciell vaniljkräm i så nästa semla jag äter, som också blir min sista för i år, kommer jag äta från Lanemos, deras verkar va dom bästa.

Va en liten sväng in på stan med Anders, men det blev bara mat på Netto sen i alla fall.
Och om 1½ timme blir det kibox på friskis&svettis, så jävla härligt eftersom jag inte fick träna förra fredagen.
Ha en bra fredag alla, kram...

Kommentarer
Postat av: annica

ok..så det var inte sån vaniljkräm i då...kom ju inte ihåg..bara att jag tyckte semlorna där var goda..får kanske prova på lanemos jag då å se vad jag tycker.

Usch med dessa förkylningar..ska försöka komma iväg å träna imorrn, får se hur jag mår då...ska ju orka med att vara hos mormor å morfar en massa timmar oxå...

Syns imorrn.

Kram

2009-01-30 @ 18:30:57
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Fan vad avis man blir jag vill också gå på kibox men nu är den slut ha nästan gång kan vi iallafall gå får se om ni kan gå då. Så ni har starta igång med semlor ja det ska väl vi också äta någon gång. Vi kanske skulle ta och boka någon bakdag eller? Kram mamma

2009-01-30 @ 18:43:55
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0